close

youtube睇緊g-dragon,
最近有晚發夢發到佢..
係夢度佢好得意,好似係最正常既佢,唔係平時好潮既佢..
我地既關係好似好熟咁,
但係點解無端端夢到佢,哈哈

 

後日就係新一年,2013喇~~
買左本新schedule,
2012-12-30-14-17-35_deco  
米奇老鼠一直唔會係我既選擇範圍以內,
但本身鍾意另一本係阿美既俾人買曬,
見到呢本既米奇老鼠個樣特別d同好得意~~
仲要俾我諗到朴有天個英文名同mickey同音,
呢本仲唔係我既?? 哈哈哈哈哈哈哈哈哈


琴晚同小學同學食飯,
其中一個過左外國讀書,
差唔多1年先見1次,
見佢地會有d緊張..因為我覺得我已經唔係佢地個群
佢地識好多fd識打扮,
而我唔係....
不過其實呢d只係我自己諗,,
佢地仲係以前既佢地,,
咩都可以講
仲要主動講佢地既煩惱俾我聽..
原來表面睇人地好似好開心,生活得好好,
但佢地都係好多煩惱..d煩惱多過我一千倍,
為左佢地既將來/感情/家人既問題..
而我一直都係最幸福既一個..
我地以前俾人叫做3劍俠,
因為我地個陣真係好fd好fd,
真係好好好好好好希望可以一直keep落去*

朋友對我泥講真係好重要..
由小學,中學,ive,中電,ou到而家機電,
朋友不多但真係個個都係好好好好既人..
我一定要同佢地keep落去,
同埋我真係好愛你地,
個個都好照顧我,,
我都好想做到一個俾到你地依賴既人

 

我真係好想好似好多人咁,,
認真過生活,
但個人真係好懶...可以為左訓覺而請假,
人生苦短呀....我唔可以再咁,,
be a better me better me!!!!

IMG-20121224-WA0011  

 

發覺原來一直俾自己一個框框,
做一個唔係自己既自己...
好多野想做想講但又唔敢..
係好細膽但其實又可以好大膽既人..
我要做大膽既人呀...d人成日以為我唔去玩讀書叻斯文既人..
其實唔係lo....係我唔敢放開自己..
好唔鍾意咁樣既自己!

 

要開始搵工喇
發覺好多公司要既requirement我都無,
又開始緊張驚喇...
我唔要咁....

 

新既一年又要重新一下自己~!!!
個個身體健康,做到自己想做既事!

 

呢排好鍾意鍾嘉欣既2首歌,
歌詞好啟發我

arrow
arrow
    全站熱搜

    taktak 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()