close

2012-12-02-12-01-48_deco

琴日發生左一件好恐怖既事..
諗住有對鞋好耐無著過,
之前一直無擺入鞋盒,
鞋面已經封曬塵..
諗住一陣出街著佢,,
係屋企著左一陣,
覺得隻鞋有d一粒粒野吉住我..
以為係d塵,,
諗住除出泥"登"下d塵..
一"登"無端端有野爬落我隻手再跳左落地下!!!
係隻大曱甴!!!
嚇死我啦!!!!
一見到即刻大叫再驚嚇到呆左...
真係列入我人生中最恐怖既事之一!!!
我隻腳板仲要同佢有咁親密既接觸....
我個陣仲踩下佢以為係d塵諗住出完街番泥先整...
真係好彩我無咁做...唔係番到泥我一定嚇暈左...
個陣我踩跛佢隻腳...
呀媽幫我殺佢時見到佢拖住隻腳泥行...
嚇死我啦....我仲記得我隻腳既觸感...
呀....崩潰

 

IMAG1479  

仲有2個星期倒就有得去旅行喇!!!
今次會去越南,一個hot winter既5日旅行~
期待呀~!

arrow
arrow
    全站熱搜

    taktak 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()