close

好眼訓..

但想打幾隻字..

遲d打番篇好d..haha

 

今日算係自閉左一日..

電話到下晝6點幾先睇..

whatsapp無開過..

都應該無人搵我..

開唔開都無所謂..

反而唔開仲好似仲開心d..

應該呢排都會係咁,

之前太依賴了

 

就泥訓著..

琴晚表弟bb泥左屋企訓,

好開心..同佢玩係咩都唔洗理,

佢而家識講好多野,雖然有時好貪玩頑皮,

但佢好多時都好聽話..

前幾晚發夢發到佢..

佢變到好唔聽話同唔係我識既佢..

唔識講個種感覺..

我一個好鍾意既人變到我唔識既人咁..

好似好無禮貌同唔理我..

但夢中佢都係一個小朋友..

我係夢度喊左出泥..

之後醒左去廁所..

現實既我真係有喊..

印象中好似第一次係咁..

個種感覺真係好驚..

人越大淚水越泥越多..

張敬軒首笑忘書..

"人大了開心都想哭"

變到好易會喊..

 

突然諗起好驚搵唔到工,

其實我明白有手有腳一定會搵到份工,

但唔知點解真係好驚...會無人請,

我既思想有時會係好黑暗..

之前未搵到工,

同朋友出街都唔想去..

我一定會匿係屋企

頹廢青年

呀 我唔想有驚既感覺

可唔可以幫我好似d人無左味覺咁

我想要無左驚既感覺 

 

好喇..去訓了

arrow
arrow
    全站熱搜

    taktak 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()