close

上星期五,
公司有個長工同事同部門呀姐嘈交,
都幾激動同大聲....隔離部門都聽到曬..
話要一齊去人事部傾..
第一次係現場睇原來係有d恐怖...
到下年1月我一定要開始搵工...
我呀姐實在有d古怪~~

 

而家暫時番過3份工,
發覺3個呀頭都係女人...
英文名都係c字頭,
carolyn, cher, carol,
3個都唔可以得罪既女人...
下次俾我遇番個正常又好相處既呀頭得唔得..

 

天氣愈泥愈凍...
我要冬眠呀...
我真係唔岩做人...
天氣凍更加唔想做野,
我係咪投胎投錯左...

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    taktak 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()