close

 IMAG0965-pola

番新工有3個月了,
同事都唔錯的,
係有個會煩左d....好依賴人...好在意每個人既一字一句之外,
佢都有優點係我要學習的,
佢令我知道我真係一個好污糟既女仔...
哈哈...我開始要學佢咩都要整理下先得,
同埋佢好直接,有咩唔妥都會講出泥,
唔會收收埋埋,
起碼唔會係你後面單單打打,
雖然成日俾佢話我做野慢....
我炆完就算~
而且我要學識即刻拒絕人!!!!

 

但希望我唔好學佢咁在乎人地同佢講咩~
佢真係太在乎啦~~
人地whatsapp打錯一個字都要即刻打電話俾個個人問清楚....
咁樣真係好煩...-_-

 

IMAG1077-pola

 

而家lunch成日飲凍野...
肥左好多....../0\!!!!!!
仲要好快覺得肚餓!!!死得!!!!

IMAG1074  


人大了..
有好多生活態度唔同左...
以前做好多野都係為左俾其他人睇...
對街外人講每句說話都好就住就住...
對屋企人就唔同曬 好free 哈哈
所以我決定...我要做番我自己,
有可能做唔到...
因為太在乎人地會唔鍾意我...
不過如果係朋友應該唔會唔鍾意我吧~
都有人叫我串下佢~哈哈
我唔想再對住朋友咁拘謹~
有咩講就直接講~
不過該有既尊重都係要有的~
即使幾熟都好

同埋要學識關心人...
唔係一味淨係想人地關心我...


不過最近有人我點同佢講野都係睬都唔睬我....
好啦你唔睬我我都係唔會再搵你的~
唔係答一句都無時間答我嘛?
我係好小器的,
當我係朋友就唔應該係咁!!!
好彩佢都唔係我一個重視既人 哼
好啦我承認我仲未睇得化
我都係會炆的!!!!!!!!! 日記真係一個好東西!!!! 發洩好工具
keke 他唔會知我有日記 更加唔知我講緊佢

 

好跳tone 天梯真係好好睇

 

 

想好好充實自己既內心,
而唔係人地既眼睛

arrow
arrow
    全站熱搜

    taktak 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()